El Polaquito

martes, noviembre 01, 2005

Una entrada sin regreso... (AUSCHWITZ II - BIRKENAU)

2 Comments:

Blogger LaMire said...

lluïsoooooooooooooooo!
Aquí els picus!!!
Què jevi les fotos, no?Ha de ser impressionant vore tot allò, se't deuen posar els pèls de punta! Ja ens contaràs!
El parèntesi picurro molt guapo, la ciutat molt bonica i ha fet un temps de meravella, encara no tant de fred com per Cracòvia! je je je ;)
Ara sopem i ens retirem que demà tornem a la normailtat, jo a la realitat valenciana i ell a la bruxeliana! Besets

8:01 p. m.  
Blogger Pau said...

Pau:

M'agraden molt les fotos que estàs fent. Estic pensant en fer-me el meu propi fotolog. Tinc ganes de fer fotos i compartir-les amb els amics, que com tu, estàn ben lluny i alhora tan prop.
T'estime.

12:36 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home