El Polaquito

domingo, noviembre 27, 2005



Olé jo i les meves ulleres Oakley de 10 zl = 2'5 € que no més de llevar-li el preu se li'n va anar la pintura i a l'hora de dur-les ja es van trencar... Doncs amb aquestes super ulleres i montat en un trineu de cavalls, bo de cavall, comença aquest nou viaget per les muntanyes... on podreu vore moxilles i neu per un "tubo"... perdoneu si es aborrit, però es l'unic que hi ha. Alah!!! A disfrutar-ho :-)

Tanta muntanya, tanta muntanya... com un bon paseig en cavall no hi ha res. (tr-0037)

El nostre objectiu a la vista. (tr-0036)


Akos tirant cap amunt. (tr-0035)



... ... ... ... Jo.


Huella tras huella, paso tras paso... (tr-0034)

Akos fent camí... perque ja es sap que... "Caminante no hay camino, se hace camino al andar..." (tr-0033)



Un altre jo... Si em punxes em voras més gran :-)

Amb aquesta vista, sols ens queden uns pàsos per arrivar al refugi on ens espera un bon descans i plat de pasta "Knorr". (tr-0032)

I després d'un mereixcut descans, un poc de lectura i unes línies sempre van be abans de tornar a sortir en recerca d'un bon lloc on dormir.

"Preparando la paraeta"

Sols espere que no ploga...


Bona nit!!!
¡¡Bon dia!! Bo, si a les sis del matí es pot dir que es de dia

!!Estic viu¡¡... De fet vaig passar calor i tot :-)
¡Bon dia, pel matí!


Pareix que hi ha un poc més de neu que ahir... Comencem la marxa. (tr-0031)

La que ens està caient. (tr-0030)

Fins al genolls... per cert, que ací ens perguerem. No hi havia manera de trovar el camí i haguerem de tirar de brúixola i mapa. (tr-0029)


" Anda tira pa lante tira pa lante..." (tr-0027 i 0028)

I Comença la baixadeta... (tr-0026)




Uaauuh... (de quan en quan, s'ha de parar de caminar i mirar al nostre voltant) (tr-0025)

I a la fi, el nostre destí, el llac "Morski Oko"... Aquesta nit la pasarem sota un sostre de fusta abandonat ja que en unes hores començarà una tempesta de neu "de aquí no te menees". Demà baixarem per la carretera fins al bus més proper. (tr-0024)

Ja a casa (Cracòvia) acava aquesta aventurilla.

2 Comments:

Blogger LaMire said...

joder lluïso! peaso excursions que et pegues! home, la veritat és que estàs com una regadera! és per a morir-se de fred! ja saps com sóc jo!!!
Però crec que val la pena! Quins llocs! Quins paissatges! Quina enveja!

Milers de besos. T'estime.

11:47 a. m.  
Blogger Uwaga Darling said...

...y que todods mis amiguetes que entran por aqui me comentan lo mismo..."oye, que grande ese Luiso,..que fotazas, y que excursiones que se manda..."
yo porque no tengo el calzado apropiado, que si no...
por los huevos iba a dormir yo en la nieve!!!, luego seguro que vas a mear y ni te la encuentras...no lo digo por ti, si no por mi...jejeje
...pero que grande eres cabronazo!!!

5:44 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home